NFLSTORE.cz
veden společnosti Valkaden s.r.o.
se sídlem:
Přátelství 15, Kladno 27363
identifikační číslo: 143459655,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.nflstore.cz
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Valkaden s.r.o. (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.nflstore.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Pokud kupní smlouva se uzavírá mezi prodávajícím a podnikatelem ve smyslu par. 420 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „občanský zákoník“), se na kupní smlouvu nepoužijí některá ustanovení těchto obchodních podmínek, která jsou takto označena v textu obchodních podmínek.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Změny nebo doplnění vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na nflstore.cz. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá z kupních smluv uzavřených v době účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
2.1. Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny nabízeného zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
2.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
2.3. Veškeré zboží prezentováné prostřednictvím webového rozhraní obchodu není právně závaznou nabídkou. Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží ve smyslu § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku.
2.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
2.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
2.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
2.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
2.5. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu.
2.6. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil a to i s možností kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Kupujícímu se zobrazí objednávané zboží uložené v nákupním košíku, kupní cena a součet ceny všeho zboží včetně DPH, způsob úhrady kupní ceny a náklady na dopravu.
2.7. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Odeslání objednávky je závazným návrhem kupujícího na uzavření kupní smlouvy.
2.8. Prodavájící oznámí kupujícího o přijetí jeho objednávky zasláním potvrzení prostřednictvím elektronické pošty na adresu elektonické pošty, kterou kupující uvedl v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Pokud kupující zadal chybnou nebo nefunkční elektronickou adresu, v důsledku čehož mu potvrzení objednávky nebylo doručeno, je prodávající oprávněn objednávku stornovat.
2.9. Prodávající není schopen vždy garantovat dostupnost zboží uvedeného v objednávce. Proto pokud tato situace nastane, informuje kupujícího o změnach v nabídce zaslaním pozměněné nabídky na elektronickou adresu kupujícího. Pokud kupující pozměněnou nabídku akceptuje, informuje o tom prodávajícího prostřednictvím elektronické pošty. Kupní smlouva vzniká okamžikem, až prodávající prostřednictvím elektronické pošty doručí potvrzení na elektronickou adresu kupujícího o odeslání zboží.
2.10. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám (tyto náklady záviseji na podmínkách internetového nebo telefonického připojení kupujícího).
2.11. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu.
2.12. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládaná výše nákladů na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
2.13. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím, případně složenkou.
3. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti nebo kartou na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce
- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému.
3.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
3.3. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy.
3.4. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
3.5. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího, případně v listinné podobě společně se zbožím.
4. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY BEZ UVEDENÍ DŮVODU
4.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení par. 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy,
4.1.1. bylo-li předmětem koupě zboží upravené podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
4.1.2. bylo-li dodané zboží nenávratně smíseno s jiným zbožím,
4.1.3. bylo-li zboží dodáno v uzavřeném obalu, avšak Kupující je z obalu vyndal a z hygienických důvodů není možné zboží vrátit.
4.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 4.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu, má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí zboží kupujícím nebo jím určenou třetí osobou (jinou než dopravcem), nebo od převzetí poslední dodávky zboží kupujícím nebo jím určenou třetí osobou (jinou než dopravcem) v případě, kdy kupující objednal různé zboží v rámci jedné objednávky, avšak prodávající mu je dodal zvlášť ve dvou nebo více dodávkách.
4.3. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
4.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 4.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Kupující je povinen zboží zaslat nebo předat prodávajícímu do 14 dnů ode dne, kdy odstoupení od kupní smlouvy odeslal prodávajícímu. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené, s veškerým příslušenstvím a s kompletními doklady a, je-li to možné, v původním obalu. Kupující je povinen zaslat či osobně vrátit zboží na adresu Schwaigerova 2, Praha 6.
4.5. Poté, co kupující vrátí zboží dle čl. 4.4 obchodních podmínek je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno.
4.6. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 4.2 obchodních podmínek vrátí prodávající kupujícímu do 30 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy kupní cenu Zboží a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud je to možné, nebo bezhotovostně na účet určený kupujícím v případech, kdy to možné není (např. dobírka dopravci).
4.7. Prodávající však bez ohledu na lhůtu uvedenou v článku 4.6. není povinen zaslat peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující doručí zboží na adresu provozovny uvedenou v čl. 4.4., popř. než mu kupující prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
4.8. Náklady spojené s navrácením zboží nese Kupující, a to i v případě, jestliže toto Zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou cestou.
4.9. Náklady spojené s vyměnou zboží (např. jiná barva nebo velikost) nese Kupující.
4.10. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
4.11. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
4.12. Zaplacenou objednávku označenou jako "Skladem (Externí *)" a/nebo "Skladem (Externí sklad *)" nelze zrušit před jejím doručením zákazníkovi (doručení může trvat až 60 dní). Avšak tuto objednávku lze vrátit v termínu 14 dnů od jejího doručení.
5. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
5.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy. Výše nákladů na zvláštní požadavek kupujícího (např. vydání zboží na předem sjednaném místě) je 79 Kč.
5.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
5.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
5.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
5.5. Objednávky jsou předány dopravci vždy následující pracovní den a doručovány do 2–5 pracovních dnů po ČR a do SR 4–7 pracovní dny.
5.5.2. V případě dopravy z externího skladu - zboží označené "Skladem (Externí *)" a/nebo "Skladem (Externí sklad *)" doba doručení obvykle trvá 30 pracovních dnů, ale občas se může prodloužit až na 60 pracovních dnů.
5.5.3. V případě objednávky zboží se štítkem "Skladem (Externí sklad *)" a/nebo zboží se štítkem "Skladem (Externí *)" zákazník souhlasí s tím, že občas se doba doručení může prodloužit až na 60 pracovních dnů.
5.5.4. V případě objednávky zboží se štítkem "Externí sklad *" a zboží se štítkem "Skladem (Externí *)" tyto možnosti dopravy nejsou poskytovány: Kurýr po Praze (Stačí zítra), Kurýr po Praze (Už dneska).
5.6. Výše dopravného a další informace o podmínkách dodání zboží jsou uvedeny na těchto stránkách https://nflstore.cz/doprava.
5.7. Nevyzvednuté/nedoručené balíčky
Pokud si zásilku nevyzvednete nebo nebudete moci zásilku převzít v plánovaném termínu doručení, zásilka se nám vrátí. Následně budeme účtovat poplatek za přepravu a administrativní náklady nevyzvednuté zásilky. Poplatek účtován takto: 150 Kč.
6. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA
6.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
6.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
6.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží
6.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá
6.2.3. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
6.2.4. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
6.3. Projeví-li se vada v průběhu 3 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
6.4. Není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, může kupující požadovat dodání nového zboží bez vad, avšak týká-li se vada jen součásti zboží, může kupující požadovat jen výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující od kupní smlouvy odstoupit. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od kupní smlouvy odstoupit.
6.5. Jde-li o takovou vadu zboží, jejíž výměna za nové zboží by byla vzhledem k povaze vady neúměrná (zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), má kupující právo pouze na bezplatné odstranění vady, které zajistí prodávající a dohodne s kupujícím.
6.6. Úhradu za dopravu zboží k Reklamaci hradí kupující. V případě, že bude reklamace oprávněná, uhradí prodávající kupujícímu tyto náklady v nezbytné výši 79 Kč.
6.7. Na posouzení oprávněnosti Reklamace si prodávající vyhrazuje maximálně 30 dnů od jejího přijetí.
6.8. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
7. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
7.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
7.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení par. 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
7.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
7.4. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
8.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
8.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
8.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.
8.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
8.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
8.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
8.7. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
8.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 8.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
8.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
8.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
8.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
9. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
9.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
9.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač.
10. DORUČOVÁNÍ
10.1. Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.
11. VYŠŠÍ MOC
11.1. Společnost nenese odpovědnost za jakékoli selhání nebo zpoždění při plnění svých závazků podle této smlouvy vyplývající z nebo způsobené, přímo či nepřímo, okolnostmi mimo její kontrolu, mimo jiné včetně: zemětřesení; požáry; povodně; války; občanská nebo vojenská povstání; terorismus; epidemický; narušení dopravy; ztráta nebo výpadek veřejných služeb; selhání počítače (hardwaru nebo softwaru) nebo komunikační služby; nehody; pracovní spory; akty civilní nebo vojenské autority; vládní omezení.
12. ZÁVEREČNÁ USTANOVENÍ
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
12.2. Kupující může sdělit prodávajícímu případné stížnosti v písemné formě, nebo elektronicky prostřednictvím e-mailu na elektronickou adresu prodávajícího.
12.3. V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
12.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
12.5. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.