Otázky a odpovědi

Doprava

Jaké máte způsoby dopravy?

Zboží odesíláme Zásilkovnou (Domů a Na výdejnu) nebo GLS a DPD.

Posíláte po EU?

Ano, posíláme po EU (Česko a Slovensko, Polsko, Maďarsko, Německo a Rakousko, Itálie). Ceny jsou zde.

Jak dlouho trvá doručení?

Pokud si zboží objednáte dnes do 12 hodin dopoledne, odešleme jej ješte tento den. Jinak odesíláme během následujicího pracovního dne. Zásilkovna nebo GLS pak balík doručuje během 2-4 pracovních dnů (po EU během 3-7 pracovních dnů). O stavu zásilky je zákazník informován pracovníky Zásilkovny nebo GLS. Také máme dopravu z externího skladu.

Kolik stojí doprava?

Dopravu po Česku máme pouze za 1 Kč (Zásilkovna na Výdejnu) nebo 150 Kč (Kurýr) nebo zdarma od 3 500 Kč. Po Slovensku zdarma od 3 500 Kč, jinak 290 Kč (Zásilkovna kurýr). Po EU zdarma od 3 500 Kč, jinak od 179 Kč (GLS kurýr).

Ceny jsou zde.

Platební informace

Jaké platební metody máte?

Platební kartou online (VISA, MasterCard), bankovním převodem nebo Klarnou. Stačí si vybrat platební metodu v nákupním košíku.

Objednávky a vracení/výměny

Jak nakupovat na strankách NFLSTORE.cz?

Zboží, které se vám líbí, vložte do košíku. Pokračujte v nákupu nebo přejděte do košíku. V košíku můžete uplatnit slevovy kód (pokud ho máte) nebo rovnou kliknout na "Přejít do pokladny". Poté vyplňte své jméno a doručovací adresu a vyberte si platební metodu a způsob dopravy. Pokud máte nějakou poznámku, napište ji do pole "Poznámka".

Jak mohu objednávku zrušit?

Pokud jste nákup ješte nedokončili, stačí jen smazat položky v nákupním košíku. V případě, že jste nákup již dokončili a chcete ho zrušit, napište nám na ahoj@nflstore.cz. Jestliže jsme nákup ještě nestihli odeslat, zrušíme ho hned. V případě, že zboží již bylo odesláno, přijměte zboží a poté vyplňte formulář o vracení nebo vyměně do 30 dnů od doručení. POZOR: objednávku z externího skladu nelze zrušit před její doručením (viz Obchodní podmínky).

Potřebuju mít účet pro nákup online?

Nepotřebujete. Můžete nakupovat i bez přihlášení. V připadě, že byste nakupovali u nás časteji, založení účtu vám urychlí nákup (nebudete muset zadávat údaje).

Jak mohu sledovat stav zásilky?

Když jste dokončili nákup, na váš email přijde potvrzení. Stav "odesláno" znamená, že zboží jsme již předali dopravci a budete kontaktovaný GLS nebo Zásilkovnou.

Náš email je ahoj@nflstore.cz.

Koho mám kontaktovat v případě dotazů?

Pokud máte dotazy, napište nám na ahoj@nflstore.cz. Odpovíme během 5-7 pracovních dnů.

Jak mohu zboží vyměnit nebo vrátit?

V době 30 dnů od nákupu můžete zboží vrátit nebo vyměnit. Zboží musí být nenošené a neprané. Musí obsahovat originální vysačky. Podrobněji zde.